۳۱۲ فروشنده از دیجی کالا حذف شدند!
دیجی کالا ارتباط ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرد!
پلتفرم فروشگاهی دیجیکالا (مارکتپلِیس) بیشتر از یک سال است که آغاز به کار کرده. این روند اگرچه حجم فعالیتهای دیجیکالا و حق انتخاب مشتریان را افزایش داده اما از سوی دیگر باعث ایجاد تجربههای کمتر از حد استاندارد نیز شده بود. اکنون این موارد باعث شده تا دیجیکالا به تازگی اعلام کند که ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده به شکل کامل قطع کرده است.
بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران(دیجی کالا) که به نظر میرسد آغاز تغییرات را جدی گرفته، در توییتر خود اعلام کرده است که در راستای پایبندی به اصلیترین ارزش سازمانی خود یعنی مشتریمداری و به منظور ایجاد فضای سالم رقابت در مارکتپلیس، از مجموع ۱۵ هزار فروشنده، ارتباط خود را با ۳۱۲ فروشنده که محصولاتشان را در این پلتفرم ارائه میکردند قطع کرده است.
علت قطع همکاری با ۳۱۲ فروشنده در دیجی کالا چه بود؟
دیجیکالا علت این قطع همکاری را تخلفهایی همچون گرانفروشی، کالاهای غیراصل، عدم تعهد به زمان ارسال و موارد مشابه اعلام کرده و وعده داده است که به زودی جزییات بیشتری را در این رابطه اعلام خواهد کرد.
این نکته هم شایان ذکر است که در ماه های اخیر شاهد اعتراضات شدید از سوی کاربران دیجی کالا در فضای مجازی بوده ایم.